Strona główna » Regulamin
Kontakt

Regulamin

§ 1 Informacje ogólne
 

Sklep internetowy działający pod adresem www.motocykle.cosset.pl prowadzony jest przez firmę: COSSET 95-030 Stara Gadka ul. Usługowa 3b

wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7251807962, REGON 100252425
 

§ 2 Składanie zamówień
 

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.

2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.

2. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.

3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.

5. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
 

§ 3 Koszty i termin wysyłki
 

1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.

2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 4 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).

3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.

 

§ 4 Płatności
 

1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.

2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.

3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 5 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
 

§ 5 Procedura reklamacji i zwrotów
 

1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres motocykle@cosset.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opis przedmiotu reklamacji. Części zamienne elektryczne i elektroniczne (typu: komputery pokładowe, moduły zapłonowe, regulatory napięcia, cewki, stacyjki, liczniki, wiązki elektryczne, stacyjki, przekaźniki itp. podlegają reklamacji tylko i wyłącznie kiedy były montowane w autoryzowanych serwisach Diabolini, Apollo, Xmotos, SkyTeam. (procedura reklamacyjna może być przeprowadzona bezpośrednio przez autoryzowany serwis).
 

3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.

4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, należy sporządzić protokół szkody.

5. W przypadku reklamacji i zwrotów, koszt wysyłki towaru ponosi kupujący. (do momentu rozpatrzenia reklamacji)

6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury (zakup na firmę).

7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

8.
Za sprzęt nieodebrany po terminie 30 dni od daty poinformowania kupującego, pobierana jest opłata za składowanie w wysokości 2% aktualnej ceny produktu za każdy dzień zwłoki. Po upływie 90 dni sprzęt zostaje zezłomowany.

§ 6 Zwrot towarów prosimy kierować na powyższy adres naszej firmy.
 

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.

2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić. Części zamienne elektryczne i elektroniczne (typu: moduły zapłonowe, regulatory napięcia, cewki, stacyjki, liczniki, wiązki elektryczne itp. nie podlegają zwrotowi. Każda część jest dedykowana do danego modelu pojazdu co jest zawarte w opisie oferty i nie pasuje do pojazdów "podobnych", "identycznych" czy "wydaje mi się że będzie pasować". Zwroty powyższych części sklep będzie dokonywał tylko i wyłącznie jeżeli towar jest niezgodny z opisem oferty.

3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres motocykle@cosset.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.

4. Sklep zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności za towar jeżeli nie został uszkodzony i montowany.

7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

8. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
 

§ 7 Zwrot pieniędzy
 

1. Zwroty pieniędzy za towar realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy.

2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.

§ 7 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.

§ 8 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)

3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.



 

Załącznik nr 1 - formularz reklamacyjny (pobierz)
 


Zgłoszenie reklamacyjne

sporządzone w dniu ...............

1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...........................................

2. Adres: ...........................................

3. Data dokonania zakupu: ...........................................

4. Nazwa towaru: ...........................................

5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................

6. Cena brutto: ...........................................

7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...........................................

8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ...........................................

9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ...........................................

10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru):

..............................................................................................................................................

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia

do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów.

.......................................................

(czytelny podpis Klienta)




 

 

Załącznik nr 2  - formularz zwrotu (pobierz)


Formularz odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

dane firmy .....

........................................................

........................................................

........................................................

email: ........................

Ja ..................................................................................................................... niniejszym informuję

o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy * / świadczenia następującej usługi /usług *:

......................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

.............................................................................................. numer zamówienia ..........................................

Data zawarcia umowy to ........................................................ , data odbioru ....................................................

Imię i nazwisko ............................................ Adres .......................................................................................

Data .........................................................................................

............................................................

(czytelny podpis Klienta)


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu